Vacature Oproepkracht Kringloopmedewerker | betaald | 0 uur

Jij bent de redding in tijd van nood. Samen met je collega’s uit de oproeppool vang je drukte, uitval door ziekte of verlof op. Je hebt bij voorkeur geen vaste verplichtingen waardoor je zes dagen per week beschikbaar bent om in te springen. Ook op het laatste moment en wisselend in Hazerswoude of Alphen. Je bent flexibel en sluit gemakkelijk aan bij het vaste team en de werkzaamheden.

Inhoud van de functie

 

Samen met je collega’s ben jij verantwoordelijk voor de uitvoer van de dagelijkse werkzaamheden die behoren bij de kringloopwinkels in Hazerswoude en Alphen. Je weet van aanpakken, bent collegiaal en hebt een klantvriendelijke instelling. Naast kassawerkzaamheden vallen ook het bevoorraden en inrichten van de winkel, de werkzaamheden in het KringloopCafé, het aannemen van goederen en het helpen van klanten bij het in- en uitladen van goederen en het ophalen en afleveren van goederen bij de klanten thuis binnen het takenpakket. Dit vraagt om een goede fysieke conditie. 

  • Je werkt klantgericht en benadert de klant actief. Je adviseert, informeert, helpt en staat de klant bij met raad en daad.
  • Je neemt goederen in ontvangst die klanten ons schenken, je beslist of deze voor hergebruik in aanmerking komen.
  • Je ondersteunt bij ophaal- en bezorgafspraken en rijdt (mee) in de bedrijfsauto’s om goederen van en naar klanten te brengen.
  • Je ondersteunt bij het laden en lossen van onze vrachtwagens en je ondersteunt klanten bij het in- en uitladen van spullen.
  • Je ondersteunt de interne goederenstroom, bijvoorbeeld door het monteren van meubels, het plaatsen daarvan in de winkel of het tijdelijk opslaan daarvan.
  • Je verricht licht administratief werk met betrekking tot de transporten en goederen.
  • Je zorgt voor een opgeruimd en schoon magazijn en voor een representatieve inrichting en uitstraling.
  • Je verkoopt goederen en kleding en voert de hierbij behorende kassawerkzaamheden uit.
  • Je zorgt voor een opgeruimde en schone winkel en voor een representatieve inrichting en uitstraling.
  • Je draagt zorg voor een goede aflevering van de verkochte goederen en/of kleding.
  • Je draagt zorg voor een zo nodig tijdelijke opslag van deze goederen en/of kleding.
  • Je ondersteunt indien nodig het telefoonteam. Je beoordeelt telefonische vragen, verbindt of verwijst door en plant ophaal- en bezorgafspraken in.

Jij hebt:

  • goede communicatieve en sociale vaardigheden,
  • een klantvriendelijke instelling, bent tactvol en geduldig,
  • een enthousiaste en positieve werkhouding en uitstraling,
  • een aanpakmentaliteit,
  • een ruime beschikbaarheid: je bent meerdere dagen per week beschikbaar tussen 8.30 en 17.30 uur en 
  • een flexibele instelling. 

Jij krijgt:

  • een prettige werkomgeving met afwisselende werkzaamheden,
  • een baan in een mensgerichte organisatie en een leuk en enthousiast team collega’s,
  • goede arbeidsvoorwaarden en
  • salaris conform Cao Kringloop Nederland. Stichting Kringloop Alphen is aangesloten bij Branchevereniging Kringloopbedrijven Nederland.

Meer informatie?

Neem contact op met Claudia van Heemskerck Düker door te mailen naar sollicitatie@kringloopalphen.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren?

Enthousiast geworden? We zien je sollicitatie graag tegemoet. Stuur je cv en motivatiebrief ter attentie van Claudia van Heemskerck Düker via de mail naar sollicitatie@kringloopalphen.nl.

We checken regelmatig de reacties. Zien wij een mogelijke match, dan nemen we spoedig contact met je op. Zodra de juiste match is gemaakt, sluiten we de vacature, wacht dus zeker niet te lang met reageren!